mandag den 9. maj 2011

Jeg er tilbage

Jeg undskylder meget for mit pludselige fravær her fra bloggen, men jeg har haft travlt herude i den virkelige verden og derfor er bloggen blevet valgt fra.
Men nu er den værste travlhed ovre og jeg er igen tilbage er på bloggen.
Vi har haft travlt herhjemme med at få ordnet en del i haven - det seneste projekt har været at udskifte stakittet i haven.

Nu vil vi slappe af på det område og jeg får igen tid til at være kreativ - og jeg har mange idéer der skal føres ud i verden!

1 kommentar:

  1. Welcome back:-) Jeg har selv været en smule fraværende på bloggen - det virkelige liv har også været præget af travlhed (og er det faktisk stadig) her hos mig...
    Ha en dejlig aften...
    Kh. Malene

    SvarSlet

Skriv endeligt en kommentar - jeg venter spændt på at høre hvad du har på hjertet!

Related Posts with Thumbnails