torsdag den 16. juni 2011

Min To-do liste

På opfordring fra Mette vil jeg nu vise jer min to-do liste på de to ting jeg skal have ordnet inden næste torsdag kl.21.


Inde:
Jeg har længe gået med tanker på at få lavet nogle ændringer i vores entré. Den virker mørk og den virker ikke for vores familie, da løsningerne ikke er praktiske nok for os.



Ude:
Denne lille terrasse er blevet så invaderet af ukrudt og vi har faktisk ikke rigtigt gjort noget ud af den siden vi sidste år flyttede ind. Men nu skal det være.

Hov glemte helt at tilføje, at Mette jo opfordre alle til at deltage - så har du en alen lang liste som du burde få lavet, men mangler motivationen så vær med hver torsdag!

2 kommentarer:

  1. Hej Bella
    Gode projekter - glæder mig specielt til at se hvad der skal ske med entréen...kan være jeg kan få noget inspiration for vores trænger godt nok også til en make-over :-)

    Ukrudt ja skal jo selv igang - Puha skal nok tænke på dig :-)

    Knus

    SvarSlet
  2. Jeg håber at jeg finder en god løsning til entréen så den ikke ligner noget der er løgn flere gange om dagen.
    Ja ukrudt - puha det kommer på min to-do mange gange de næste mange uger. Jeg vil tænke på dig når jeg selv står og river ukrudt op!

    SvarSlet

Skriv endeligt en kommentar - jeg venter spændt på at høre hvad du har på hjertet!

Related Posts with Thumbnails