torsdag den 30. juni 2011

TA-DA #2

Så har jeg lige 5min inden jeg skal ud i køkkenet og forberede Eliotts fødselsdagsfest som vi holder på lørdag(han har dog først fødselsdag på søndag og bliver 2år!!)

I denne uge har jeg nået begge mine opgaver - den ene var at male listerne i køkkenet - det er dog ikke rigtig lykkedes mig at tage et ordenligt billed så I kan se forskel, så det må I tænke jer til.

Det andet var Rodordendronbedet, som var mere græsplæne end bed.
Nu er ukrudtet for nogle dage væk og så skal jeg virkeligt til at undersøge hvordan vi kan mindske at det kommer igen som en græsplæne efter kun 1uge!


Fik jeg sagt at jeg virkeligt hader arbejde som skal gentages igen og igen - I ved det som ikke på lang sigt gør nogen forskel...men jeg elsker virkeligt også at have en have.

3 kommentarer:

  1. Hvor ser dit bed fint ud nu - mit kunne i særdeleshed også godt trænge til en omgang!

    SvarSlet
  2. Flot du kom igennem begge punkter igen. Stort tillykke med Eliott på søndag - store dreng :-)

    SvarSlet
  3. Dit bed er blevet rigtig fin, godt kæmpet.

    SvarSlet

Skriv endeligt en kommentar - jeg venter spændt på at høre hvad du har på hjertet!

Related Posts with Thumbnails