torsdag den 23. juni 2011

Ta-da

Så er det min tur til at vise min ta-da for den sidste uge.
Den første var entreen, som efter en hurtig makeover nu ser sådan her ud.



Grebene er fra Anne Black og jeg talte om dem i dette indlæg.
Før


Jeg skulle også have fjernet ukrudt fra denne her terrasse, men projektet viste sig, at være meget mere omfattende end først antaget.
Terrassen er lagt sådan, at der ikke kan fjernes ukrudt mellem fliserne. Det betyder, at alle fliserne skal tages op for at fjerne ukrudtet. Det håber jeg at nå imorgen.
Istedet for har jeg fjernet ukrudt fra vores overdækkede terasse.

6 kommentarer:

  1. Lækker entre og hvor er den bare sød den lille bænk.

    SvarSlet
  2. Hvor er det blevet flot med den sorte stribe : )

    SvarSlet
  3. Hold da op en forandret entré - det er jo næsten ikke til at tro det er samme rum :-) Det giver en rigtig god effekt med den sorte stribe - FLOT

    Ja det ukrudt......hold op hvor jeg også har kæmpet men resultatet er jo til at få øje på - wauw hvor ser det bare godt ud.

    Fedt du har fået streget de første punkter og er klar igen :-)

    SvarSlet
  4. Det ser bare super tjekket ud med den sorte stribe - og ja, Anne Black greb kan man bare slet ikke få nok af :o)
    Kh Lisbeth

    SvarSlet
  5. Det er blevet rigtig fint, du har da også været flittig. Fine knager du har fået sat op.

    SvarSlet
  6. Malene:
    Tak - bænken sad jeg selv op da jeg var lille :)

    Sine:
    Tak - malingen var noget jeg havde i forvejen og så valgte jeg at den skulle har en høj glas hvilket giver et rigtig godt look.

    Westmose:
    Tak er også selv godt tilfreds. Jeg er spændt på om du får lavet en løsning som fungere for jer! Og sejt med alt det ukrudt der nu er væk i jeres have.

    Leizy:
    Tak - ja hende Anne er jeg helt vild med!

    Ævle bævle:
    Mange tak - jeg ville ønske jeg var nået mere, men sådan er det vel altid.

    SvarSlet

Skriv endeligt en kommentar - jeg venter spændt på at høre hvad du har på hjertet!

Related Posts with Thumbnails