torsdag den 23. juni 2011

To-do #2

Så er første uges to-do lavet og jeg er klar på endnu en uge, hvor endnu to punkter kan streges af min to-do liste.
Jeg vil have malet mine lister i køkkenet. Jeg har set på dem rigtig længe og nu skal det altså være, at jeg får dem malet.


Jeg vil også gerne have fjernet den græsplæne der efterhånden er ved at have dannet sig i vores Rodordendronbed.
Det kan vist ikke rigtig ses, men der er bare SÅ meget græs i det bed!!



Puha jeg synes godt nok at den kamp aldrig slutter!
Gode råd til hvordan vi holder græsset ude af bedet modtages med kyshånd!

2 kommentarer:

  1. Hej Bella
    Du er nu med på den nye liste - gode punkter du igen finder frem :-)

    SvarSlet
  2. Mange tak!
    Det er virkeligt en rigtig god idé du har fået med de torsdag udfordringer.

    SvarSlet

Skriv endeligt en kommentar - jeg venter spændt på at høre hvad du har på hjertet!

Related Posts with Thumbnails