torsdag den 30. juni 2011

To-do #3

Så er det tid til endnu en to-do og denne gang nr 3.

Det er bare så lækkert at nå i bund med nogle ting selv om det nu godt kan give lidt stress, men udbyttet er jo bare rigrtig dejligt.

I denne uge vil jeg se på kontoret - vi har stadig mange rum i huset som vi slet ikke har set på, men blot stillet ting ind på og sådan er det bl.a med vores kontor.
Det gør det let rodet og det er bare ikke så indbydende at sidde og arbejde derinde med så meget rod.
Så det ene projekt er, at rydde kontorbordet for alt unødigt så det er luftigt og lækkert.


Mit andet projekt skal være at jeg vil have malet denne fine kasse, som står i vores køkken. 
Det er en gammel sodavandskasse og vil passe rigtig godt ind hvis den bliver malet - måske lys grå (der må jeg lige gå i tænkeboks)

2 kommentarer:

  1. Du er med igen på den nye liste - så dejligt du vil lege med igen :-)

    SvarSlet
  2. Skøn kasse - jeg forestiller mig, at den bliver enormt fin med en lille omgang ny maling på sig. Du må endelig vise resultatet herinde ♥.

    SvarSlet

Skriv endeligt en kommentar - jeg venter spændt på at høre hvad du har på hjertet!

Related Posts with Thumbnails