onsdag den 17. august 2011

Ny opbevaring af legetøj

Jeg er ikke særlig glad for plastikkasser. I ved de store legetøjskasser, som alle boligbutikker med respekt for sig selv forsøger at sælge børnefamilie.
Jeg har længe været i vildrede over hvordan jeg skulle opbevare Eliotts togbane og så faldt jeg over denne fine sodavandskasse.
Den er nu malet i og der er sat filtdutter under og jeg har nu noget opbevaring, som jeg gider at have stående fremme i stuen.
Jeg beklager den dårlige billedkvalitet, men lyset var ikke så godt.
Jeg har tidligere istandsat denne gamle ølkasse.

4 kommentarer:

  1. Det er godt nok heller ikke dem alle, der er lige kønne. Vi bruge en puf til stuen. God ide med sådan en kasse, jeg kan bare godt lide, der kan lægges måg på:-)

    SvarSlet
  2. Ja, det er netop lige det de skal bruges til. Har lige malet 2 og hængt dem på væggen, men jeg ville faktisk ha brugt dem til legetøj i første omgang. Blev bare lidt for fristet til at hænge dem op. Så de næste jeg får, skal bruges til legetøj i stuen ;)

    SvarSlet
  3. Rikke: Ja jeg kan godt følge dig med det med låg, men min søn leger bare ikke i kasser med låg og så synes jeg at brio togene er ret fine i deres rene tog.

    Susan: Det er en ret smart idé!

    SvarSlet
  4. Skøn kasse! Min mor har vist nogle på lager, dem må jeg vist hellere få fingrene i - vi mangler nemlig også kasser til alt det legetøj, der flyder..... :-)

    SvarSlet

Skriv endeligt en kommentar - jeg venter spændt på at høre hvad du har på hjertet!

Related Posts with Thumbnails