søndag den 14. august 2011

Renovering af stuen

Jeg har været væk længe. Faktisk meget længere end jeg havde planlagt, men med ferie, renovering og så en meget travl arbejdsdag har jeg ikke haft meget tid til at blogge.

Jeg vil dog meget gerne vise jer hvad jeg har fået tiden til at gå med herhjemme.

Ønsket om et trægulv har været der længe.
Og nu er det sket.
Vi har valgt et klik plankegulv pga. rummets størrelse og vi er godt tilfredse.
Imorgen vil jeg vise jer lidt mere fra stuen, som rigtigt er ved at komme til sin ret.

4 kommentarer:

  1. Det ser lækkert ud! :)
    Glæder mig til at se mere!

    SvarSlet
  2. Nej hvor ser det altså flot ud :)
    Kh Mette

    SvarSlet
  3. Sikke en forandring! Jeg er vild med chatollet, eller hvad man kalder det.

    SvarSlet
  4. KGaarsted: Jeg har netop i dag postet endnu et indlæg :)

    Mette: Mange tak!

    Malene: Mange tak - jeg kalder det for et jalousiskab, men jeg er ikke sikker på at det er rigtigt.

    SvarSlet

Skriv endeligt en kommentar - jeg venter spændt på at høre hvad du har på hjertet!

Related Posts with Thumbnails