tirsdag den 16. august 2011

Så er vinterjtøjet købt!

Det er altså helt vildt, men jeg har allerede købt vinterjakke, flyverdragt og vinterstøvler til Eliott.

Jeg havde aldrig troede at jeg skulle være så tidligt ude, men flere har efterhånden sagt til mig at der allerede var udsolgt på jakker, flyverdragter og støvler og at de ikke kunne skaffe flere. Det oplevede vi også! Det er altså vildt at der allerede i starten af aug. er udsolgt at vintertøj og støvler.
Nogle der kan forklare mig hvorfor?!

Her er hvad jeg har købt.
Billede lånt her    


  
Billede lånt her


Disse bare i mørk grå.
Billedet er lånt her
  

Jakke og flyverdragt er fra Ticket to Heaven. Støvlerne er fra Angulus og deres mærke Tex.

4 kommentarer:

  1. Fine ting du har købt! Men puhh kan da slet ikke overskue at skal til at tænke i de baner allerede - er vi ikke stadig i sommermåneden? Men altså hvis de allerede har udsolgt, må de sgu købe noget mere hjem! Sådan lød det også i maj måned mht sandaler - men dem har man jo kunne få hele sommeren inkl til udsalg! :o)

    Pia

    SvarSlet
  2. Sikke fine sager E har fået!
    Hvordan er flyverdragten i str? Hvilken str har du valgt? Har nemlig også kigget på den..

    SvarSlet
  3. Lækre ting du har købt! Er også i gang med at fine ud af hvad der skal købes til Gustav i år, var alt for sent ude sidste år, og måtte vælge mellem skravlet der var tilbage, så i år er jeg også tidligt ude!

    SvarSlet
  4. Pia: Det er fra dem der laver tøjet der ikke laver mere! Vildt underligt.

    Julie: Flyverdragten er helt normal i str. Eliott vejer næsten 14kg og bruger normalt 92 i tøj og han passer den næsten nu og vil komme til at passe den godt fra okt.

    Mia: Ja man vil jo gerne have udvalget og så er det bare om at være tidligt ude.

    SvarSlet

Skriv endeligt en kommentar - jeg venter spændt på at høre hvad du har på hjertet!

Related Posts with Thumbnails