fredag den 9. september 2011

Anne Black ring

Jeg har længe været dybt forelsket i alle Anne Blacks fine ting og igår da jeg var nede i Decorate Shop her i Silkeborg faldt jeg over denne fine ring.
Det var svært at vælge den rigtige farve, for jeg synes de alle sammen var så fine på deres helt egen måde.
Denne gang valgte jeg den lysegrå, men jeg føler mig sikker på, at jeg nok skal vende tilbage og tilføje flere til min samling.
Denne ring er købt for noget af det gavekort jeg fik i fødselsdagsgave.

3 kommentarer:

  1. Enkel, men rigtig fin. og en god farve.

    Hilsen Gitte

    SvarSlet
  2. Hvor er du heldig. Den er bare så flot. Og jeg ender nok også på et tidspunkt med en. Min skal nok bare være gul.

    SvarSlet
  3. frkMus.dk Mange tak!

    Henny: Den farve er bestemt også på min ønskeliste. Jeg tror bare at jeg kommer til at gå endnu mere med den grå da den passer til alt.

    SvarSlet

Skriv endeligt en kommentar - jeg venter spændt på at høre hvad du har på hjertet!

Related Posts with Thumbnails