torsdag den 22. september 2011

Efterårs To-Do #1

Her på bloggen har er der ikke sket meget, men det er nu mest fordi at vi herhjemme har gang i en stor To-Do som er at male vores skur og carport.
 Dette vindue og et magen til sidder normalt i vores skur, men malingen var så dårlig, at jeg var nødt til at tage dem ud, fjerne det meste at malingen og male dem igen.
Som den nogle læser nok at bemærket betyder dette jo så, at der pt ingen vinduer er i vores skur! Så lige nu, men vi arbejder er der kun gennemsigtige sække hen over de huller som vinduerne har efterladt.
Kryds fingre for at det kan holde vandet ude!
Det at male udenfor er en ikke helt let proces nu hvor vi har et så ustadigt vejr, så at sige at vi bliver færdig til næste torsdag, er nok at tage munden for fuld - men jeg håber.

4 kommentarer:

  1. Jeg har lige set en ret malevenlig vejrudsigt for weekenden. God arbejdslyst.

    SvarSlet
  2. Årh et dræberprojekt vi burde også male træværk udenfor meeenn....:-) Rigtig god arbejdslyst

    SvarSlet
  3. Rigtig god arbejdslyst. Jeg krydser fingre for tørvejr!

    SvarSlet
  4. Eva: Ja jeg så det godt - også det meste af næste uge :-)

    Westmose: Ja det er bare skodprojektet - men så er den da også streget af listen!

    Camillie: Mange tak - det ser vist ok ud for vejret :-)

    SvarSlet

Skriv endeligt en kommentar - jeg venter spændt på at høre hvad du har på hjertet!

Related Posts with Thumbnails