mandag den 14. november 2011

Livet går lige lidt langsommere

Dagen i dag er gået med at slappe af (er sygemeldt med stress), skrive jobansøgninger og så gøre nogle af de praktiske ting som en hverdag jo stadig er fyldt med.
Disse æbler er madæbler og ligger i denne flamingokasse ude i vores skur - snart skal de omsættes til bl.a. æbletærter. Det er nu rigtig dejligt bare at kunne gå ud i skuret og hente de æbler som vi har behov for.

Æblerne kan holde sig næsten hele vinteren over, hvis de står koldt (de må ikke få frost) og tørt. Det er dog vigtigt, at man holder øje med om der kommer nogle dårlige æble, da det hurtigt kan sprede sig.

Sådan så min jakke ud, da jeg havde båret på flamingokassen

3 kommentarer:

  1. Øv Bella, stress, pas nu på dig selv:-)

    SvarSlet
  2. Puha. Stress er bestemt ikke noget at spøge med. Husk at tage den med ro og pas på dig selv.
    En masse tanker og knus herfra :)

    kh Rie

    SvarSlet
  3. Mange tak for jeres trøst.
    Jeg har haft tænkt længe over om jeg skulle skrive om det her på bloggen, men er glad for jeres ord.

    SvarSlet

Skriv endeligt en kommentar - jeg venter spændt på at høre hvad du har på hjertet!

Related Posts with Thumbnails