onsdag den 9. november 2011

Med tanke på den verden jeg efterlader til min søn

Ja det er en meget stor overskrift, som man kunne være lidt mange for at skrive i frygten for at jeres forventninger ville blive for store.
Jeg føler dog det er meget siden når da jeg i dag kom hjem fra indkøb med denne pose fyldt med varer og tænkte over hvorfor jeg så sjældent køber plastikposer.
For det at have fået min søn, har fået mig til at tænke endnu mere over hvilken verden det er at jeg efterlader til ham og alle de andre små børn der render uskyldige rundt og ikke aner hvilke vaner der er gode eller dårlige.
Det er mit ansvar, at vise ham hvordan man skal passe på naturen, for på mange måder kommer det jo naturligt til små børn. F.eks når han stolt kommer hen til mig med en håndfyld knækkede nødder han har fundet i skovbunden og som vi skal have med hjem så han kan ligge dem frem til de små mus som han mener er ude i haven og som er sultne.

Beklager den dårlige billedkvalitet, men det er taget med min mobiltelefon

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv endeligt en kommentar - jeg venter spændt på at høre hvad du har på hjertet!

Related Posts with Thumbnails