lørdag den 31. december 2011

Året sluttes på en god måde

Som nogle måske har lagt mærke til er der langt i mellem mine indlæg for tiden og det er bestemt ikke fordi jeg ikke har en masse jeg gerne vil vise jer, men blogger lader mig sjældent logge ind længe nok til at poste et indlæg. Jeg tror jeg har 20 indlæg som ligger og venter på at blive vist.
Jeg håber i har tålmodighed til at vente.

I går var jeg, som nogle af jer måske læste på hendes blog, på besøg ved Karen.
Og hvor er hun bare nået langt med den lejlighed.  Og selv om hun selv synes det er rodet, synes jeg det var rigtig hyggeligt og vi havde en rigtig god aften, hvor vi fik talt om alt imellem himmel og jord.
Fantastisk at hun kun bor en cykeltur fra mig.
Jeg undskylder den dårlige billedekvalitet, men de er taget med min HTC i mørke.



I aften skal vi fejret nytåret sammen med gode venner og deres børn. Jeg glæder mig og er sikker på at det nok skal blive hyggeligt.

2 kommentarer:

  1. Jeg håber du har haft en rigtig god aften :)

    Jeg glæder mig meget til at læse alle de kommende indlæg :)

    Godt nytår!

    Kh. Jenny

    SvarSlet
  2. Jenny: Mange tak! Og godt nytår til dig. Jeg håber du kom godt ind i det nye år.

    SvarSlet

Skriv endeligt en kommentar - jeg venter spændt på at høre hvad du har på hjertet!

Related Posts with Thumbnails