onsdag den 28. december 2011

Sikke en aften!

Sikke en dejlig aften jeg havde juleaften og hvor var det bare fantastisk at opleve hvordan min søn på 2½år forstår mere og mere af magien ved julen.
Men nu er vi alle mættet af det ræs der også omgiver julen og bruger i dag på bare at slappe af herhjemme.
Selv om jeg har en dejlig søn blev jeg selv begavet noget så fint, og synes da lige i skal se nogle af de fine gaver jeg var så heldig at få.
Billede lånt fra Kählers hjemmeside, hvor stagen også kan købes.
Billede lånt fra Kählers hjemmeside, hvor kopperne også kan købes. Jeg fik den orange kop.
En fin HELGO stage i grå til samlingen. (billedet er lån fra Decorate Shops hjemmeside, hvor stagen også kan købes)
Jeg har også fået en masse andre fine gaver, men disse er dem jeg lige kunne finde billeder af og med det mørke og overskyede vejr, må i vente med de andre til når solen igen skinner.

3 kommentarer:

  1. Rigtig fin blog du har :-)
    Du skal være velkommen til at kigge forbi min blog, hvis du har lyst :-)

    SvarSlet
  2. Lækre gaver, dejlig blog. Jeg glæder mig til at følge med.

    SvarSlet
  3. J'adore blog: Mange tak!

    diy se her hvordan: Mange tak for de fine ord :)

    SvarSlet

Skriv endeligt en kommentar - jeg venter spændt på at høre hvad du har på hjertet!

Related Posts with Thumbnails