torsdag den 12. januar 2012

Dansk design #1

Herhjemme er vi glade for dansk design.
Her tænker jeg ikke kun på det nye og moderne, men også det som vores bedsteforældre købte eller selv lavede og herhjemme står og hænger de side om side.
Nu er det jo ikke sådan at vi kun synes om dansk design og som flere af jer har set i mit sidste indlæg er jeg bl.a. også selv ret vild med Eames, det er dog endnu ikke noget jeg har haft råd til.
På forhånd undskyld den dårlige billedekvalitet, men lyset er bare ikke med mig i disse tider


Hvordan er jeres hjem? Har i kun nye ting, eller er det en blanding af gammelt og nyt.
Der vil løbende komme flere billeder fra de danske design vi har i vores hjem.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv endeligt en kommentar - jeg venter spændt på at høre hvad du har på hjertet!

Related Posts with Thumbnails