mandag den 2. januar 2012

Kalender for hele familien søges

Selv om julen er overstået er der en ting der står højt på min ønskeliste.
Det er en familiekalender, som kan dække alle vores behov og som er pæn at se på.

Jeg har set flere familiekalendere, men de er alle med tegninger henvendt til børn og jeg kunne godt tænke mig en der var henvendt til voksne, med flotte grafiske tegninger på.

Der skal være nok plads for hver dag til at kunne skrive hvad hver af os voksne skal (da min søn kun er 2½ har han jo ikke rigtigt noget han skal selv vel) så den skal gerne have 1 side pr måned.

Er der en derude i det ganske blogland som kan hjælpe mig?

9 kommentarer:

  1. Kreative omgivelser udgiver snart hendes års kalender.

    SvarSlet
  2. Jeg er personligt helt vild med den flotte sorte og hvide vægkalender som Ordning&Reda har lavet, den koster ikke meget mere end 150 tror jeg og har 3 rækker vandret og lodret. Den har for os fungeret super fint hele sidste år.
    Håber det var en hjælp.

    SvarSlet
  3. Lise: Ja har godt se det. Tror dog jeg i år gerne vil have en der er lidt mere grafisk

    Vila Sarah: Ved du vor jeg kan se nogle billeder af hvordan den ser ud inden i?

    SvarSlet
  4. Jeg køber altid Støt Brysternes familiekalender - den er rigtig fin. Endda lidt grafisk i udtrykket. Findes hos Arnold Busk til 130 kr. Her har vi alle en kolonne, så vi husker når børnene skal dit og dat i børnehave og dagpleje, ja selv hunden har sit navn på, så vi ved når den skal til frisør og dyrelægen :o)

    SvarSlet
  5. På kalendersiden.dk kan du selv designe din kalender. Det et muligt under fanen tekst at lave spalter for flere personer. Derudover er det muligt selv at ligge billed ind så det ligger i baggrunden. Det er også muligt at vælge om den skal bære stående, liggende og hvor mange måneder der skal være på hver side. Og det bedste af det hele er at når man er færdig så downloades kalenderen som pdf og er lige til at printe.

    SvarSlet
  6. Filippas mon: Jeg tror ikke vi har den butik her i Silkeborg - jeg ved i alt fald ikke hvor ;)

    .:á Helene:. : Ja det er også den side vi har brugt de sidste 2 år, men tænkte jeg denne gang gerne ville have en i farver og det kan vores printer desværre ikke klare.

    SvarSlet
  7. Den driller lidt, så jeg prøver at sende linket igen :o) http://stoetbrysterne.dk/KoebOgStoet.aspx

    SvarSlet
  8. På dimaria.dk kan man købe nogle rigtig fine wallsticker uge kalendere.

    SvarSlet
  9. De har nogle flotte kalender i wallstickers hos www.coolprint.dk
    se den her http://www.coolprint.dk/wallstickers-kalender-stor-p-360.html

    De har også papir familiekalender hvor hele familien kan skive deres daglige gøremål :-)
    http://www.coolprint.dk/familie-fotokalender-hvid-p-93.html

    SvarSlet

Skriv endeligt en kommentar - jeg venter spændt på at høre hvad du har på hjertet!

Related Posts with Thumbnails