torsdag den 8. marts 2012

Er du til krukker?

Foråret er lige om hjørnet og det kribler i fingrene for at komme ud i haven og få lidt jord under neglene.
Så da solen endelig tillod det og den varmede bare lidt, valgte jeg at benytte muligheden for at tage alle mine krukker ud af skuret for at tælle hvor mange jeg har, samt hvilke.


Jeg er  helt vild med krukker og elsker den mulighed de giver i vores have.
Jeg kan godt lide at man med krukker kan plante alt fra krydderurter, til blomster og træer - alt sammen i krukker man kan flytte rundt med efter som de forskellige blomstre eller som humøret ændre sig.

Elsker du også krukker eller er du mere til bede?

6 kommentarer:

  1. Jeg elsker også krukker!! Det gør det så meget nemmere og man kan rykke rundt på det hele som man synes.. Samt der er ingen tvivl fra manden side af hvad der er skal slås og ukrudt der skal op:)

    SvarSlet
  2. Helt klart krukker :o)
    Og glæder mig til at kunne gøre noget mere ved det snart :o)

    Pia

    SvarSlet
  3. Jeg kan rigtig godt lide den gamle carlsberg kasse! -og så kan jeg også godt lide krukker. Det der er irriterende ved krukker er dog, at de ting man planter i dem ofte kun er én-årigt (i hvert fald sommer-blomsterne), og så er det jo rart man har bedene.

    SvarSlet
  4. Ja krukker er også et hit herhjemme og der bliver flere af dem for hvert år der går. Nogen gange bander jeg mig selv langt væk for at have så mange krukker, da det kræver en frygtelig masse vanding.

    SvarSlet
  5. Jeg elsker også krukker :) vi ejer bare ikke så meget som en altan, så min krukkemani må vente nogle år endnu med at komme til udtryk! God fornøjelse :)

    SvarSlet
  6. Mia: Lige præcis. Her er det dog mig der kan være i tvivl om hvad der er ukrudt og spirer ;)

    Frk. Nielsen: Glæder mig til at se hvis du laver indlæg omkring det!

    Barbara: Kassen er faktisk en jeg har haft altid - også før det var smart. Den bliver nu brugt til opbevaring af haveting - en let måde at få alting med ud.

    Dorthe: Ja det er ulempen, men tilgengæld så bruger man ikke tid på ukrudt i samme grad.

    Jenny: Du kan da bare have små krukker i vindueskarmen - idéelt til krydderurter :)

    SvarSlet

Skriv endeligt en kommentar - jeg venter spændt på at høre hvad du har på hjertet!

Related Posts with Thumbnails