onsdag den 1. august 2012

Mit sted i haven

Jeg elsker at have en have. Ikke fordi der som oftest så følger et hus med, nej det ville jeg sagtens kunne undvære. Nej jeg elsker at have en have fordi man på den måde bedre mærker årstiderne.
Og lige her midt i vores have sidder jeg på alle de dejlige dage og nyder at jeg er så heldig at kunne opleve det dejlige vejr og til tider det gode selskab.
Ja og så blogger jeg skam også herfra. Sidder i andre også udenfor med jeres bærbar? Ja under skyggen naturligvis for ellers kan man jo slet ikke se eller læse hvad man laver.

3 kommentarer:

  1. Jeg har det på samme måde. Elsker vitterlig også min have! Og ja, den bærbare bliver i den grad slebt med derud :0)
    Når det er godt vejr/varmt og jeg arbejder hjemme fra, så foregår det ofte i haven

    SvarSlet
  2. Jeg elsker også min have. Sidder tit på min overdækkede palle-terrasse med den bærbare, - for der er der skygge og det er jo en god kombi. :)

    SvarSlet
  3. Barbara: man arbejder på en helt bestemt både når man er udenfor.

    Tina Dalbøge: Palle-terrasse? Lyder lækkert!
    og ja skyggen er et must for den bærbare.

    SvarSlet

Skriv endeligt en kommentar - jeg venter spændt på at høre hvad du har på hjertet!

Related Posts with Thumbnails