fredag den 3. august 2012

Venskaber

For 2 år siden solgte kæresten og jeg vores hjem i Aarhus.
Det er min barndomsby og det sted hvor jeg havde de fleste af mine venner.
Vi flyttede dengang til Silkeborg p.g.a. min kærestes arbejde og fordi byen jo ligger så smukt så smukt.
Men det var underligt at flytte til en by hvor man ingen kendte. Min kæreste har siden skiftet arbejde og arbejder nu ikke længere i Silkeborg og det at få venner er ikke så let, som det var dengang man gik i skole og naturligt mødte dem på sin vej.
Men jeg har været heldig.
Jeg har nemlig fået to rigtig gode veninder her i byen. Begge blogger faktisk også.
Den ene kender i nok ikke, men vil bestemt anbefale jer, at smutte forbi hendes blog, den er både sjov og underfundig.
Den anden veninde jeg har fået, kender i nok lidt bedre, men  ellers så tjek hendes blog.


Hvor er man heldig at man også oppe i årerne kan møde nogle som gør en så glade!

3 kommentarer:

  1. I mangel af bedre bloggen kendte jeg skam godt. Men den anden har jeg ikke hørt om. Godt at have venner!

    SvarSlet
  2. Det er altid dejligst finde nye blogsog selv omdet er meget forskellige nyder jeg dem begge meget.

    SvarSlet
  3. Jeg har først set dit indlæg nu :-)

    SvarSlet

Skriv endeligt en kommentar - jeg venter spændt på at høre hvad du har på hjertet!

Related Posts with Thumbnails