onsdag den 19. september 2012

Mine andre fødselsdagsgaver

Jeg elsker selv, at se alle de fine gaver folk får på deres fødselsdag, så tænkte at jeg også lige ville vise jer, hvad jeg var så heldig at få.
Af min søn fik jeg disse smukke huse - jeg kan allerede forstille mig, at samlingen kommer til at vokse.

Jeg fik bl.a et 15 mrd. abonnement på Bolig Magasinet. Jeg glæder mig rigtig meget til at hente dem i postkassen på de kolde aftener der venter forude
Af min kæreste fik jeg de fine bogstaver, som jeg har vist i et tidligere indlæg.
Og af min mor og hendes kæreste fik jeg jeg bluse fra COS store der desværre var alt for stor og som jeg så byttede til 2 basis bluser. Dem har jeg dog ikke lige et billede af.

2 kommentarer:

  1. Sikke nogle skønne billeder...jeg ønsker mig også bogstaver, men ved endnu ikke helt hvilken ordlyd de skal have (så i et bolig magasin engang, at nogen havde sat bogstaver op ved siden af komfuret hvor der stod "Så kog da for helvede" - det syns jeg var ret humoristisk:-)
    Kh.Malene

    SvarSlet
  2. Jeg har det ligesom dig - jeg elsker at se andres gave og ikke mindst deres ønskelister. Tænk hvis jeg nu kunne blive inspireret?

    SvarSlet

Skriv endeligt en kommentar - jeg venter spændt på at høre hvad du har på hjertet!

Related Posts with Thumbnails