søndag den 14. oktober 2012

Høsttid


Herhjemme har vi i dag været ved at høste mange af de sidste grøntsager for i år.
Vores tomater har stået på friland og derfor har de været sent om at komme men nu skal jeg da love for at de kommer i massevis!
Pga. det dårlige vejr har vi været meget inde og der er områder af haven som er blevet forsømt og derfor har ukrudtet overtaget. Så i næste weekend skal vi rigtigt i haven og gøre vinterklar.
Nogle idéer til hvad jeg kam gøre af de planter jeg har i krukker og som ikke tåler frost? Jeg har nemlig ikke udestue men blot carport og et skur.

1 kommentar:

  1. åh ja - hvor gør man af krukkerne - jeg har nogle år haft held med at have dem i vores carport - inderst inde. Men sidste år holdt mit fine figentræ ikke til vinteren...

    SvarSlet

Skriv endeligt en kommentar - jeg venter spændt på at høre hvad du har på hjertet!

Related Posts with Thumbnails