fredag den 23. november 2012

Billig opdatering af nips

Jeg kan godt lide, at omrokere mit hjem. Nogle gange får den hele turen og alle ting bliver flyttet rund. Andre gange er det de små ting der gør forskellen. 
Og er der noget bedre end at finde nogle lækre ting til en billig pris?!  Så jeg var et smut forbi Søstrene Grene, hvor jeg fandt disse smukke ting.
Hvor køber du dine nips?
En ting jeg dog ikke længere køber billigt er bloklys. Jeg har alt for mange oplevelser med at de bare smelter ned og der er starin over det hele. Så nu køber jeg kun lys der er af 100% starin og som kan holde formen. Så kender i nogle steder hvor man kan købe nogle gode bloklys, så skriv endeligt til mig.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv endeligt en kommentar - jeg venter spændt på at høre hvad du har på hjertet!

Related Posts with Thumbnails