tirsdag den 4. december 2012

Adventskrans og julepynt til hele året

Så fandt jeg i søndags min adventskrans frem. Krans og krans er det jo egentligt ikke, men jeg er rigtig glad for den og lavede den selv sidste år.

Jeg kan godt lide at der ikke er alt muligt stads ved min adventskalender. Især nu hvor jeg har en søn på 3½ år, som dagligt kommer hjem med nyt julepynt, som skal op at hænge. Jeg synes det så let kan blive overklistret og jeg kan hurtigt komme til at føle mig klaustrofobisk hvis der er alt for meget pynt over det hele med en masse farver.
Nok også derfor jeg er ret glad for det enkle julepynt man kan lave i Fimo.




2 kommentarer:

  1. Perfekt adventsstage :)

    Jeg skrifter lidt fra år til år, hvad angår adventsstage/krans. Dejligt.

    Men jeg har endelig købt en permanent og traditionel kalenderlysestage. Dejligt.

    SvarSlet
  2. Hvis man kan finde noget som kan holde år efter år så er det virkeligt godt givet ud :)

    SvarSlet

Skriv endeligt en kommentar - jeg venter spændt på at høre hvad du har på hjertet!

Related Posts with Thumbnails