torsdag den 6. december 2012

Give away med Mimi's Circus

Som nogle måske så i mit indlæg i går, modtag hos jeg går et møbelsæt fra Sirch købt hos Mimi's Circus.
Det er købt af mig selv, men jeg var simpelthen så imponeret kvalitet af møblet at jeg skrev et blev til Mette fra Mimi's Circus for at fortælle om min begejstring.
Jeg spurgte hende også om hun ikke havde lyst til at give jer en af deres søde plakater i en give away og det havde hun.
Derfor udlover jeg sammen med Mimi's Circus denne rigtig fine plakat, som er illustreret af Sofie Børsting.

Mimi's Circus er en hjemmeside, som ejes af Mette og Lotte, som er søstre. De har skabt et spændende og kreativt børneunivers, hvor stil og kreativitet går hånd i hånd - nå ja og så har de gratis fragt til Danmark.
De skriver selv følgende:
"Vi har håndplukket det fineste inden for interiør, accessories, møbler, mode og gaveartikler, og vi lægger stor vægt på design, kvalitet og æstetik. Det perfekte sted at finde skønne sager med sjæl og kant! Vore produkter er hovedsageligt fra udenlandske kunstnere og designere, hvoraf de fleste i Danmark kun kan købes hos MIMI'S CIRCUS…."

For at deltage skal du blot gøre følgende:
1 lod: Skriv en kommentar
2 lodder: Skriv en kommentar og bliv fastlæser

Jeg trækker en vinder torsdag den 13.december kl.20.00.

Jeg håber I alle har lyst til at deltage. Og tjek da også deres hjemmeside ud, jeg er i alt fald rigtig imponeret.

42 kommentarer:

  1. Gud hvor er den fantastisk! den kunne vi godt bruge i legehjørnet i stuen.
    2 lodder i hatten fra mig:-)

    SvarSlet
  2. ville pyntet på mine pigers værelse så napper 1 lod
    vibekeogpeter@mail.dk

    glædelig jul
    vibeke

    SvarSlet
  3. Ihh, sikke en flot plakat - den vil jeg gerne vinde til det nye børneværelse.

    SvarSlet
  4. Jeg vil gerne deltage med 2 lodder :)

    SvarSlet
  5. 1 lod tak, kender en lille en som gerne vil have den hængende på sin væg..

    SvarSlet
  6. Så fint. Jeg er med på 1 lod

    SvarSlet
  7. 1 lod tak :) Det er et rigtig flot plakat :D Tror også Dev vil ku lide det. Han laver allerede tiger lyde :p ;)

    SvarSlet
  8. Deltager med 2 lodder :-)

    JulieM93@hotmail.com

    SvarSlet
  9. Jeg vil også gerne være med på 1 lod :)

    SvarSlet
  10. Jeg er med på 2 lodder...safø´lig ;O)

    SvarSlet
  11. Jeg vil da gerne være med på 2 lodder :)

    Gulstorff1983@gmail.com / denlillaelefant.blogspot.dk

    SvarSlet
  12. Lige en plakat for mig :-)
    Deltager med 1 lod.
    gbang@ofir.dk

    SvarSlet
  13. Vilken härlig blogg du har! Och bilden är alldeles ljuvlig. Jag tar 2 lotter.

    SvarSlet
  14. Det er da også en virkelig flot plakat Bella!
    Jeg er med på 2 lodder :-)

    Edith.

    SvarSlet
  15. Jeg deltager med to lodder :) 030786(a)gmail.com

    SvarSlet
  16. Haps 2 lodder i hatten fra mig, håber jeg er heldig med en jule gave forkælelse til legehjørnet i alrummet :)
    Glædelig december fra Pia

    SvarSlet
  17. Aj, hvor er den bare fin! Jeg snupper 2 lodder :-D

    Http://regnbuebarnetvigga.blogspot.com

    SvarSlet
  18. Den plakat har jeg stået med flere gange inde i Retro Villa, den villevære skøn på hans værelse - der snart skal have en makeover!

    To lodderfra mig.

    PS sikek en dejlig blog du har - kig gerne ind til mig ogsåp:)

    SvarSlet
  19. Super flot plakat, den vil jeg da gerne kunne hænge op over min søns seng :-) Jeg deltager med to lodder :-)

    SvarSlet
  20. Gid heldet er med mig ; ) 2 lodder tak!

    SvarSlet
  21. Håber heldet er med mig..den plakat er så fin!
    Hilsen Alice
    widosugu@me.com

    SvarSlet
  22. 2 lodder :)

    kig også gerne forbi mine give aways:

    http://krea-kaos.blogspot.dk/2012/11/jule-give-away_29.html
    http://krea-kaos.blogspot.dk/2012/12/give-away.html

    SvarSlet
  23. Åh, jeg håber, at det bliver mig, så jeg smider 2 lodder i puljen:-)

    SvarSlet
  24. Det var da en fantastisk webshop. Jeg er hooked - og med på to lodder :)

    SvarSlet
  25. Jeg er helt sikkert med på 2 lodder, og du er mer end velkommen til at deltage i min give away, hvis du har lyst:-)

    SvarSlet
  26. Jeg er os med på to lodder;). Plakaten er da bare SÅ sød;)!

    SvarSlet
  27. Laila Dupont Holdt7. december 2012 kl. 18.03

    Den plakat er bare så sød :)

    SvarSlet
  28. Ihh, håber på lidt juleheld :o)
    Jeg vil gerne deltage med 2 lodder :o)

    SvarSlet
  29. Super skøn plakat, den ku pynte godt på drengenes værelse

    Henriette Jensen
    Yokopop1975@hotmail.com

    SvarSlet
  30. 2 lodder til mig - Den paseer lige ind på Bjarke Nanu og Laura Celianes værelse :)

    Hav en skøn dag!

    m_hoej20(at)yahoo.dk

    SvarSlet
  31. 1 lod til mig tak :) skøn plakat i dejlig glade farver <3

    Forsat god dag og glædelig jul.

    Sandie Larsen
    sandielarsen@stofanet.dk

    SvarSlet
  32. Jeg lægger to lodder i kurven og krydser fingre..Er så vild med de skønne plakater..
    Rigtig glædelig december
    fra Birthe R. Nygaard
    birthe.gug@live.dk

    SvarSlet
  33. Jeg smider 2 lodder i puljen :) Og så krydser jeg de små tykke fingre - for jeg er da helt sikker på at Bastian ville blive helt vild med denne plakat <3

    Kh Maria Seidelin (mariaseidelin@hotmail.dk)

    SvarSlet
  34. Snupper 2 lodder og håber jeg er heldig

    Tjek min julekalender på Superprinsessen.dk - nye gave hver dag frem til juleaften

    Nanna_schack@yahoo.dk

    SvarSlet
  35. Uhhh. Krydser fingre :)

    mvinter@vinterfryd.dk
    vinterfryd.dk

    SvarSlet
  36. Smukkeste plakat - jeg ville elske at vinde,
    Jeg krydser fingre
    Ax

    SvarSlet
  37. Jeg elsker den! 1 lod til mig:)
    Skovhus18@hotmail.com

    SvarSlet

Skriv endeligt en kommentar - jeg venter spændt på at høre hvad du har på hjertet!

Related Posts with Thumbnails