onsdag den 5. december 2012

Sirch - har vi endeligt fundet vores møbelsæt?

Jeg har længe været på udkig efter et stole- bordesæt til Eliott, som jeg synes var pænt nok til at det kunne stå i stuen.
Jeg synes ofte, at børnemøbler er klistret til med diverse figurer og mere er praktiske end pæne.
Men så faldt jeg over dette flotte sæt fra Sirch, som jeg bare synes passer så fint ind i vores indretning.






 Jeg kan rigtig godt lide de ekstra detaljer der er i bordet. Så som der er en holder lidt blyanterne, samt flit-rillen, som gør det muligt, at lægge blyanter og andet, så det ikke faldet på gulvet.
En anden ting er, at bordet er så tilpas tungt, at Eliott ikke bare kommer til at skubbe til det, når han sætter sig op på stolen. Jeg synes virkeligt at det er en irriterende detalje ved mange andre borde, at de er så lette, at hver gang Eliott sætter sig op på hans stol og stubber fra på bordet ender bordet en halv meter væk fra ham. 

Og så koster sættet heller ikke mere, end at jeg ikke vil sidde og være nervøs, hver gang Eliott tegner ved det.
Ja for har skam set på andre sæt, men de kostede så meget at jeg ikke tør lade ham tegne ved dem. Så nytter designet jo ikke meget.

Jeg fik lige en mail omkring hvor jeg købte sættet. Det er købt hos Mimi's cirkus.






2 kommentarer:

  1. Virkelig lækkert - sådan noget kunne også godt bo i min stue.
    K.h
    Christina

    SvarSlet

Skriv endeligt en kommentar - jeg venter spændt på at høre hvad du har på hjertet!

Related Posts with Thumbnails