søndag den 20. januar 2013

1. uge med vægttab er ovre

Og det er tid til at gøre status.

Jeg har brugt et program der hedder Shape Up Club, hvor jeg har skrevet alt hvad jeg har spist ned. Og hold nu op hvor er jeg overrasket over, hvor lidt jeg kan spise, nu hvor jeg gerne vil tabe mig.
Jeg undgår ikke bestemte fødevarer og er ikke fanatisk, men holder simpelthen bare øje med mit kalorieindtag og spiser en del proteiner, går lange ture et par gange om ugen og står på min stepmaskine hver dag.

Mit mål er 6 kg inden den 10. marts. Der skal vi sydpå,( mens nogle venner holder ferie i vores hus) og det giver mig virkeligt motivation til at nu skal der ske noget.

Mit mål er, at jeg gerne vil tabe mig 1 kg pr. uge, og det går rigtigt fint nu.

Hvordan går det jer andre der er i gang med jeres vægttab?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv endeligt en kommentar - jeg venter spændt på at høre hvad du har på hjertet!

Related Posts with Thumbnails