tirsdag den 15. januar 2013

Nyt arbejdstøj

Som jeg tidligere skrev vil jeg gerne tabe 6 kg inden vi tager til Fuerte Ventura til Marts.
Det lyder måske ikke af så meget, men det er faktisk aldrig lykkedes for mig at tabe mig før, selv om jeg har flere halvhjertet forsøg bag mig.

I ved dem hvor man ikke må spise det ene eller det andet og jeg er altid på 4 eller 5 dagen faldt, efter hvad der føltes som en uendelig kamp.

Men nu virker det til at det lykkedes og i den forbindelse er jeg begyndt at tænke i ny arbejdsgarderobe, som jeg kommer til at indvige, så snart jeg forhåbentligt får et arbejde.

Her er lidt inspiration til hvad det kunne være.

 
Savan Blazer fra Vero Moda kan fåes her,  top fra H&M fåes her, Matt skirt B&B fra Vila fåes her, Paja slim knee skirt fra Selected fåes her, Quilted leather clutch fra Selected fåes her

2 kommentarer:

  1. Uh, uh hvor er det nogle lækre ting du har fundet!
    Altså nu har jeg faktisk tabt 16 kg, så jeg har vel egentlig "lov" til at gå ud og købe det hele;-) Hvis bare penge pungen kunne følge med- suk!
    Tror jeg starter med toppen fra H&M, den ligner ret meget en fra Cos jeg også har sukket lidt efter!
    Held og lykke med vægttab!

    SvarSlet
    Svar
    1. Så er du vel nærmest tvunget til at købe nyt tøj, med mindre du nøjes med seler? ;)

      Slet

Skriv endeligt en kommentar - jeg venter spændt på at høre hvad du har på hjertet!

Related Posts with Thumbnails