lørdag den 12. januar 2013

Så går kampen ind

Bloggen har ligget stille den sidste tid, da meget er sket i mit liv.
Det har fået mig til at tænke på mit liv og hvad jeg vil med det.

Mange begivenheder har været med til at jeg siden min søns fødsel aldrig er kommet tilbage til min før vægt. Ja faktisk er jeg 6 kg over. Det lyder måske ikke af det store, men det påvirker mig meget, også fysisk.
Så nu skal det være. Nu vil jeg i gang og mit mål er, at jeg inden jeg tager sydpå i midten af marts, har tabt mig de 6 kg.

Julie jeg er klar til at tage kampen op med dig!

Dette vil jeg gerne tilbage til.
Hvis der er andre der gerne vil tabe sig, så skriv herunder, så kunne det jo være at vi 1-2 gange om måneden kunne opdatere hinanden og komme med idéer og inspiration til hinanden.

7 kommentarer:

  1. Her har kampen stårt på siden april med minus 18 kg som resultat indtil videre. Jeg mangler stadig lidt, så jeg er klar til kamp.

    SvarSlet
  2. Så kan det jo være, at du kan give mig en masse tips. Jeg har før startet vægttab, men har problemer med at holde det vedlige, da jeg pga mit bækken ikke kan løbe, så vægttabet er meget afhængigt af maden.

    SvarSlet
    Svar
    1. Er der slet ikke noget motion du må dyrke? Det er svært at gøre det med maden alene. Hvad med gåture? Jeg bor også i Silkeborg, så jeg er klar på en frisk gåtur, hvis du skulle have lyst.

      Slet
    2. Jo jeg kan gå alt det jeg lyster og er da klar på en rask gåtur. Det hjælper altid at gøre sådanne ting sammen :)

      Slet
  3. rigtig meget held og lykke med kampen. Pøjpøj!

    SvarSlet
  4. Sejt Bella! Lad os følges ad i kampen:-)

    SvarSlet

Skriv endeligt en kommentar - jeg venter spændt på at høre hvad du har på hjertet!

Related Posts with Thumbnails